"Шилдэг илтгэл“ шалгаруулах уралдааны 2-р шат.
2014-10-29
2014 оны хичээлийн жилийн шилдэг илтгэл шалгаруурах уралдаан нь СӨББ-ын багш нарын дунд 18 цэцэрлэгийн 21 багш нарын “Хичээлийн төлөвлөлт ба хүүхдийн хөгжил” нийтлэг сэдвийн хүрээнээс өөрсдийн арга зүй технологийн дагуу сэдвийг задлан авч илтгэл бичсэнээ 2014 оны 10 дугаар сарын 28-ны өдөр 10-р цэцэрлэг дээр уншиж, илтгэлийн уралдаан амжилттай явагдаж өндөрлөлөө. 12.5 оноогоор 1-р цэцэрлэгийн багш Б.Мөнхгэрэл “Хүүхдийн зурах чадварыг хөгжүүлэхэд нэгж сэдвийн төлөвлөлт нөлөөлөх нь” сэдвээр ТУСГАЙ байр эзэллээ.
"Шилдэг илтгэл“ шалгаруулах уралдааны 1-р шат.
2014-10-22 Нийтэлсэн В.Бадамаа
"Шилдэг илтгэл“ шалгаруулах уралдааны 1-р шатыг 10-р цэцэрлэгтээ хамтарч
зохион байгууллаа. Нийт 10 багш
оролцсноос
Тэргүүн байр- багш Б.Мөнхгэрэл
Дэд байр- багш Д.Рагчаа, Н.Шагдарсүрэн эзэллээ.
Аймгийн 2-р шатны уралдаанд оролцох Б.Мөнхгэрэл багшдаа амжилт
хүсье.
Энэ хичээлийн жилийн илтгэлийн уралдаанд багш нар амжилттай
сайн оролцсон явдалд баяр хүргэе.
Хамтарч уралдаанд оролцсон 10-р цэцэрлэгийн багш
нартаа баярлалаа.
СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТ ЯВУУЛСАН ТУХАЙ МЭДЭЭЛЭЛ.
2014-10-28
Сонгон шалгаруулалтыг 2014 оны 10 сарын 27-ны 09,30 минутанд явууллаа.Шалгаруулалтыг ЭТ телевизээр зар өгсөн. Уг шалгаруулалтанд 4 багш хамрагдлаа. Цэцэрлэгийн эрхлэгчийн 2014 оны 10 сарын 27-ны өдрийн 47-р тушаалын дагуу ажлын хэсгийн ахлагчаар арга зүйч В.Бадамгарав, багш Д.Оюунгэрэл, багш Т.Соёлэрдэнэ нар томилогдон удирдан явуулсан.
№
|
Нэрс
|
Хуулийн мэдлэг
|
Мэргэжлийн
ур чадвар
|
Эссэ
бичилт
|
Авсан нийт
оноо
|
Гарын үсэг
|
Авах оноо
|
15
|
10
|
5
|
30
|
||
1.
|
Л.Хандсүрэн
|
12
|
6,8
|
3,1
|
21,9
|
|
2.
|
С.Дэлгэрмаа
|
8
|
5,6
|
2,6
|
16,2
|
|
3.
|
Ж.Энхмаа
|
7,2
|
6,6
|
3,5
|
17,3
|
|
4.
|
Н.Бямбасүрэн
|
11,5
|
7,6
|
3,4
|
22,5
|
БАГШИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТ ЗАРЛАЖ БАЙНА.
ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЖУРАМ.
2014.10.17
НЭГ
: ЕРӨНХИЙ ЗҮЙЛ
·
Сонгон шалгаруулалтыг ил тод, бодитой, үнэн зөв явуулах зарчмыг баримтлана .
·
Сонгон шалгаруулалт
нь ажилд тэнцэх,
ажлын байрыг нэмэгдүүлж, тэднийг ажлын байраар
хангах , хөдөлмөрийн гэрээ хийх, цалин хөлсний хэмжээг тогтоох үндэслэл болно .
·
Шалгаруулалтыг 2014 оны
10 сарын 27-ны 9:00 цагт явуулна.
·
Шалгаруулалтын бүртгэлийг
5 хоногийн өмнө зарлаж, шалгаруулалт явуулахаас
3 өдрийн өмнө бүртгэнэ.
ХОЁР.
ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА
Шалгаруулалтанд орох
хүмүүс дараах шаардлагыг хангасан
байна. Үүнд:
А. Багш :
·
Боловсрол -бакалавраас
дээш
·
Мэргэжил-Цэцэрлэгийн багш- арга
зүйч мэргэжилтэй.
·
Ур чадвар- Сургалт үйл
ажиллагаа зохион байгуулах
чадвартай байх.
·
Шаардлага- Ёс зүй, харилцааны өндөр
ур чадвартай, хууль дүрмийг
чанд баримталдаг байх.
ГУРАВ. БҮРДҮҮЛЭХ МАТЕРИАЛ
Сонгон
шалгаруулалтанд орох хүмүүс дараах
бичиг баримтыг бүрдүүлж
ирэх.
·
Иргэний үнэмлэхийн хуулбар.
·
Мэргэжлийн үнэмлэх, дипломын хуулбар.
·
Товч анкет.
·
Шалгаруулалтанд орох өргөдөл.
·
Тухайн албан тушаалд
орсноор хийх ажлын
чиглэл- 1 хуудсанд багтаан бичих
ДӨРӨВ:
ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЧИГЛЭЛ
·
Онолын мэдлэг / Боловсролын тухай хууль,
СӨБ-ын хууль, Хөдөлмөрийн хууль ,
ХЦ-ийн ариун цэврийн
дүрэм, Аюулгүй байдлын дүрэм,
Багшийн ёс зүйн
дүрэм зэргийг . сурган, сэтгэл
судлалын асуудал багтаасан байна /15 оноо/
·
Мэргэжлийн ур
чадвар-/авьяас чадвар эв дүйг харах даалгавар гүйцэтгэнэ./ /10 оноо/
·
Багш мэргэжлийн
тухай бодол эргэцүүлэмж /Эссэ,тайлбарлах,ярилцлага
/ / 5
оноо/
ТАВ. ҮНЭЛГЭЭ ДҮГНЭЛТ
·
Сонгон шалгаруулалтанд орсон
хүмүүсийг тухайн цэцэрлэгийн удирдлага, багш ажилчид , ҮЭ-ийн тэргүүлэгч гишүүдийг оролцуулан үнэлж
дүгнэнэ.
·
Шалгалтын материалыг
хүмүүст мэдэгдэхүйц ил тод шүүж
оноог танилцуулна.
·
Шалгаруулалтанд оролцогчийг
25 оноо буюу 85 % амжилт
үзүүлсэн тохиолдолд тэнцсэнд тооцно. /тэнцсэн багш нараас хамгийн өндөр
оноо авсан1 багшийг ажилд авна/
·
Шалгаруулалтанд тухайн
оролцогч 24 оноо буюу 84%-с доош
үнэлгээ авсан бол тэнцэхгүй.
1-Р ЦЭЦЭРЛЭГИЙН ЗАХИРГАА
ХОЛБОГДОХ УТАС:70358985,99356332
2014 ОНЫ ШИЛДЭГ ИЛТГЭЛ ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭХ АРГА ХЭМЖЭЭНИЙ УДИРДАМЖ
Сэдэв:
“Хичээлийн төлөвлөлт ба хүүхдийн хөгжил”
Нэг. Нийтлэг
зүйл
Бага,
дунд боловсролын чанарын шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх гол хүчин зүйл болох багшийн
ур чадвар, хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх арга зүй, технологийн тасралтгүй хөгжлийг
дэмжих, хүүхдийг хөгжүүлж төлөвшүүлэх үйл ажиллагааны үндсэн хэлбэр болсон
хичээлийн чанар үр дүнг дээшлүүлэх, багш нарын шинэ санаа, бүтээл, туршлагыг
нийтийн хүртээл болгох, тэднийг эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажлын арга зүйд
бүтээлчээр судалцахад нь туслахад энэхүү арга хэмжээний зорилго оршино.
2014
оны илтгэлийг (1) сурагчдад шинэ мэдлэг, чадвар олгоход чиглэсэн тусгай зорилго
бүхий нэгж буюу бүлэг сэдвийн хичээлийн төлөвлөлтийн түвшинд бичнэ.
Цаашид
(2) сурагчдад чадвар, дадал, арга барил эзэмшүүлэхэд чиглэсэн ерөнхий зорилго
бүхий багшлахуйн арга зүйн тодорхой зарчим шийдлийг хэрэгжүүлэх, үр дүнг
тогтоож үнэлэх хөтөлбөрийн төлөвлөлт, (3) харьцангуй урт хугацааны зорилгыг
агуулсан хүүхдийн хөгжил, төлөвшилд нөлөөлөхөд чиглэсэн сургуулийн хэмжээнд
нэгдмэл байдлаар хэрэгжүүлсэн багшлахуйн арга технологийн шийдлийг тогтоож
үнэлэх сургуулийн хөтөлбөр /киррикилюм/-ийн төлөвлөлт гэсэн түвшинд хүртэл
хөгжүүлэх чиглэл баримтлах юм.
2014
оны шилдэг илтгэл шалгаруулах “Хичээлийн төлөвлөлт ба хүүхдийн хөгжил” сэдэвт
арга хэмжээг сургууль, орон нутагт 11 дүгээр сарын 1, үндэсний хэмжээнд 12
дугаар сарын 1-ны дотор багтаан зохион байгуулна.
Хоёр. Эрдэм
шинжилгээ, судалгааны илтгэлд тавигдах нийтлэг шаардлага
2.1
Илтгэлийн сэдэв, илтгэгчийн овог нэр, сургууль, хаяг, харилцах утас, э-мэйл хаягийг
тодорхой бичсэн нүүр хуудастай байна
2.2
Илтгэл нь дараах бүтэцтэй байна.
оршил (судалгааны үндэслэл, хэрэгцээ шаардлага, дэвшүүлж буй асуудал)
судалгааны арга зүй, судалгааны зорилго, зорилт
сорил туршилт гүйцэтгэсэн арга
мэдээлэл цуглуулсан арга
үндсэн хэсэг (онолын хэсэг болон хийсэн судалгаа, түүний үр дүн)
судалгааны дүгнэлт (судалгааны үр дүнд тулгуурлаж бичсэн дүгнэлт,
түүнд
үндэслэсэн санал)
хавсралт, ном зүй, эшлэл
Гурав.
Илтгэлд үнэлгээ өгөх шалгуур үзүүлэлтүүд:
3.1
Шинэлэг үзэл санаа ба онолын / 10 хүртэл оноо /
онолтой уялдуулсан байдал
шинэ үзэл санаа, зарчимд тулгуурласан байдал
3.2
Арга зүй, технологийн / 40 хүртэл оноо /
хичээлийн сэдвийн сонголт ба суралцахуйн зорилтын уялдаа
хичээлийн зорилго, зорилтын томьёолол
сургалтын аргын сонголт
хэрэглэгдэхүүний сонголт
үнэлгээний арга ба хэрэгсэл
хяналт шинжилгээ, үнэлгээ
3.3
Практик хэрэглээний / 30 хүртэл оноо /
өмнөх хичээлдээ багшаас хийсэн шинжилгээ,
хүүхдийн мэдлэг чадварын түвшинг харгалзсан байдал
хүүхдийн сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан байдал
хичээлийн судалгаа хийдэг арга зүй
3.4 Судалгааны арга зүйн /20 хүртэл оноо/
Судалгааны асуудал, таамаглал, нотолгоо, тайлбар үр
дүн, дүгнэлт,
зөвлөмж хоорондын логик уялдаа
Тоон мэдээллийн боловсруулалт
Чанарын шинжилгээ
Нийтлэг шаардлагыг хангасан байдал
Үг үсэг, найруулгын алдаа
Холбоо барих
утас: 70124809, 91914343
э-мэйл: enkhtuvshin@mier.mn
БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭ
ЦААСААР ГАЦУУР ХИЙХ АРГАЧЛАЛ
2. Багш С.Ичинноров
арга зүйн технологи
2014-05-13
2.
БАГШ Ч.ОЮУНЦЭЦЭГ
ТӨӨЛҮҮР ХОРХОЙ
Шидэт савх
Би өөрөө
4. БАГШ Г.ӨЛЗИЙБАТ
1. ХЯЛБАР АРГААР ШУВУУ
ЗУРАХ
АРГА ЗҮЙН
ТЕХНОЛОГИ
Технологийг хэрэгжүүлэх зорилго
· Хялбар аргаар шувуу зурах аргыг мэдэх
Технологийг хэрэгжүүлэх зорилт
• Гарын хэв ашиглан шувуу зурах аргачлалыг мэдэх
• Өөрийн бүтээлээ санаачлагаар баяжуулж будаж чимэглэх
• Бүтээлээрээ бахархах, найз нөхөддөө туслах , тайлбарлан ярих
Технологийг үүсгэн санаачлагч, хэрэгжүүлэгч
· Орхон аймгийн Улсын тэргүүний 1 р цэцэрлэгийн багш Г.Өлзийбат
· Боловсролын салбарт 17жил
Технологийг хэрэгжүүлэх үе шатууд
Ахиц дэвшил
Хүүхэд
|
Багш
|
• Бодит орчинд ажилласан
|
• Хүүхэд бүрийн зурах аргачлалыг таньж мэдэх
|
• Хүүхэд бүр бүтээл гаргасан
|
• Цаашид ажиллах арга замаа тодорхойлсон
|
• Хүүхэд өөрийн бүтээлээрээ бахархсан
|
• Олон талт хөгжүүлэх боломж
|
• Эвсэг, хамтач , өөртөө итгэлтэй , дотно харилцааг бий болгосон
|
Ач холбогдол
Олж авсан мэдлэгээ хэрэглээ болгох хялбар аргаар болон төрөл бүрийн аргаар зурж болдог тухай мэдэгдэхүүнтэй болно
2. ЗУГААЛГЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА УДИРДАХ АРГА ЗҮЙ
Технологийг хэрэгжүүлэх зорилго
· Аялал, зугаалгын явцад хүүхдийн байгалийн үзэгдлийн талаар олж авсан мэдлэгийг чадвар, хэрэглээ болгох
Технологийг хэрэгжүүлэх зорилт
· Улирлын өөрчлөлтийг ажиглан учир шалтгааныг асуултын тусламжтайгаар мэдүүлэх, бататгах
· Хөдөлмөрлөх болон тоглох явцдаа цас, мөсний шинж чанартай танилцан бүтээл хийх
· Тоглоомын явцад хүүхдийн авхаалж самбаа,ажигч,хамтач чанарыг хөгжүүлэх
Технологийг үүсгэн санаачлагч, хэрэгжүүлэгч
· Орхон аймгийн Улсын тэргүүний 1 р цэцэрлэгийн багш Г.Өлзийбат
· Боловсролын салбарт 17жил ажиллаж байна.
Ахиц дэвшил
Хүүхэд
Багш
• Бодит орчинд ажилласан
• Хүүхэд бүрийн хүсэл сонирхолыг таньж мэдэх
• Хүүхэд бүр хөдөлмөрлөсөн
• Хүүхэд өөрийн бүтээлээрээ бахархсан
• Олон талт хөгжүүлэх боломж
• Эвсэг, хамтач , өөртөө итгэлтэй , дотно харилцааг бий болгосон
Технологийн онцлог давуу тал
Ач холбогдол
O Ажиглалт тоглоом, хөдөлмөртэй хослон явуулснаар байгаль нийгмийн олон учир шалтгааныг тайлж мэдэх хүсэл сонирхолтой болох, олж авсан мэдлэгээ хэрэглээ болгох байгаль орчноо хайрлан хамгаалах мэдэгдэхүүнтэй болно.
O Зугаалгын явцад эрүүл агаарт эрүүлжин чийрэгжих
5 .БАГШ Т.СОЁЛ ЭРДЭНЭ
ЭНГИЙН ХӨГЖМИЙН ЗЭМСГЭЭР ХӨГЖИМДҮҮЛЖ СУРГАХ
АРГА ЗҮЙН ТЕХНОЛОГИ
Технологийн танилцуулга
Орхон аймгийн 1-р цэцэрлэгийн энгийн
хөгжмийн зэмсэгийн “ОЛУУЛАА ХӨГЖИМДЬЕ” хамтлаг дугуйланг 2012-2013 оны
хичээлийн жилд түүврийн аргаар 25 хүүхдийг сонгон авч бага насны хүүхдийг
хөгжимдүүлж сургах арга зүй технологийг бусад дугуйлангийн адил түвшинд
хичээллүүлж хэд хэдэн дасгал урын сантай болж цэцэрлэгийн удирдлагын зөв
менежмент , эцэг эхчүүд, бүлгийн багш ажиллагсдын дэмжлэг
туслалцаатайгаар хөгжимдүүлж сургах технологийг хөгжүүлэх эхлэл
тавигдсан түүхтэй.
Технологийн хэрэгжүүлсэн зорилго
Бага насны хүүхдийн авъяас
чадварыг нээн илрүүлэх, энгийн хөгжмийн зэмсгээр хөгжимдүүлж сургах, хэмнэлд
сургах
Технологийн үүсгэн санаачлагч
Орхон
аймгийн Улсын тэргүүний 1-р цэцэрлэгийн хөгжмийн багш Булган аймгийн Хангал
сумын Хялганат тосгоны харъяат Түвдэн овогтой Соёл Эрдэнэ.
Технологийн зураглал
/
Технологийн
үе шатууд
Хүүхэд, багшид гарсан ахиц, дэвшил
Онцлог, давуу тал
Үр дүн, амжилт
Хөгжимдүүлж
сургасан үр дүнг, амжилтыг дараах үр дүнгээс харж болох юм.
Бичлэг/
Ач холбогдол
·
Олж
авсан мэдлэгээ хэрэглээ болгох хялбар аргаар хөгжимдөж сурах
·
Энэ
үйл ажиллагааны явцад тус цэцэрлэгийн 120-150 хүүхэд энгийн хөгжмийн зэмсгээр
хөгжимдөж сурсан.
·
Мөн
Орхон аймгийн бүх цэцэрлэгийн хөгжмийн багш болон арга зүйч нарт үзүүлэх
тоглолт хийсэн.
·
Тус
цэцэрлэгийн нэрэмжит энгийн хөгжмийн зэмсгээр хөгжимдөх “ АНХДУГААР “
уралдааныг зохион байгуулж 16 цэцэрлэгийн 470 гаруй хүүхдийг хамруулан
амжилттай зохион байгуулсан болно.
БАГШИД МЭРГЭЖЛИЙН ЗЭРЭГ
ОЛГОХ АЖЛЫГ ДҮГНЭХ
АЖЛЫН ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТ.
2014-05-05.
Эрдэнэт
Зорилго, үндэслэл :
ü
Áàãøийн мэргэжил, ур чадварын хөгжлийг тодорхойлох, дээшлүүлэх, үүрэг
хариуцлага, багшийн хөдөлмөрийн үр дүнг үнэлж, урамшуулах үйл ажиллагааг зохицуулахад оршино.
ü Багшид “Заах аргач багш “ мэргэжлийн зэрэг
олгоно.
ü Заах аргач
багш нь нийтлэг
болон тусгай шалгуур үзүүлэлтийг
хангасан, цэцэрлэгийнхээ багш нарт
зөвлөх тэдэнтэй хамтран ажиллах чадвартай
багш байна.
ü Мэргэжлийн
зэргийг алгасаж болохгүй.
Мэргэжлийн
зэрэг олгох ажлыг дүгнэх
хугацаа:
ü
2014
оны 05 сарын 13-ны 10,00 цагт дээрх
шалгуур үзүүлэлтийн дагуу
материалыг бүрдүүлэн өгөх.
ü
05сарын 13-ны
13,00 цагт онолын мэдлэг
шалгах
ü
05
сарын 14-ны 13,00 цагт өөрийгөө
үнэлж хамгаалах.
Шалгуур
үзүүлэлтийн дагуу
дүгнэх журам:
1.
Нийтлэг шалгуураар
дараах үзүүлэлтийг харгалзаж
дүгнэнэ.
1.1.Багшлах эрхтэй байна.
ü
Багшлах эрхийн
үнэмлэхийг канондаж бэлтгэх.
1.2. Багшийн ёс зүйг чанд сахин холбогдох хууль тогтоомжийг мөрдөн ажилласан байдал.
ü Багшийн хувийн ёс зүй,
харилцааны соёлыг эрхэмлэн, эцэг эх
хамт олноос санал
гомдол гаргаагүй байх.
1.3. Хүүхэд нэг
бүрийн онцлогыг нээх, хөгжлийг дэмжих
арга зүй технологийг
эзэмшсэн
байдал.
ü Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх чиглэлээр
сургалтанд хамрагдсан. Өөрийгөө
ажлын байран дээр
хөгжүүлсэн байх. Сургалтанд хамрагдсан
тэмдэглэл тооцоо дүгнэлт.
1.4.
Судалгаа хийх, гадаад хэл , мэдээлэл технологийн
зохих түвшний мэдлэг
чадвартай байна.
ü Гадаад хэл, мэдээлэл технологийг онол болон дадлага ажлаар шалгуулах.
2. Тусгай
шалгуураар дараах үзүүлэлтийг
харгалзаж дүгнэнэ.
“Заах аргач багш “ мэргэжлийн зэрэг олгоход:
2.1.Цэцэрлэгт багшаар тав ба түүнээс дээш жил тасралтгүй ажилласан байх
2.2. Хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх арга зүй, технологийг сургалтын үйл
ажиллагаандаа хэрэгжүүлж, зохих үр дүнд хүрсэн байх.
ü Өөрийн цэцэрлэгийн
багш нарт ЗАНА-аар 1-2 удаа зохион
байгуулсан ажлын төлөвлөгөө,
дүгнэлт. Бусад багш нарт
түгээн дэлгэрүүлж , үйл
ажиллагаанд хэрхэн яаж
тусгагдаж үр дүнд
хүрсэн.
ü Өөрийн болон
цэцэрлэгийн блогт хичээлийн
жилийн турш үе шаттайгаар байрлуулж
эцэг эх , бусад багш
нарт танилцуулсан байх.
ü Сургалтын арга
зүйн боловсруулалтыг эмхэтгэн ном
гарын авлага, СД болгон бэлтгэсэн
байх.
2.3.
Хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх
үйл ажиллагааныхаа хүрээнд хамтын судалгаа
хийж,
зохих үр
дүнд хүрсэн.
ü
Хүүхэд бүрийн
хөгжил.
А. Хүүхэд
бүрийн онцлогийг судалсан
байдал: судалгааны ажлын онцлог,
төлөвлөгөө, боловсруулалт,
судалгааны явц, үр дүн
Б. Хүүхдийн
ахиц хөгжилд гарсан
өөрчлөлт. Ахиц хөгжлийн тэмдэглэл. Ахисан ба
буурсан хүүхдийн тоо. Баримтжуулсан материалууд.
В.Хүүхдийн
авьяасыг хөгжүүлсэн байдал:
Цэцэрлэгт зохиогдсон уралдаан
тэмцээн өглөөлөгт оролцсон
хамрагдалт, үр дүн. Баримт
материалыг бүрдүүлэх.
Шалгуурын үнэлгээ , дүгнэлт :
Шалгуур
үзүүлэлтийг дараах үнэлгээгээр
үнэлнэ. Үүнд:
ü Хангалттай
ü Дундаж
ü Дундаас доош
ü Хангалтгүй.
Тайлбар:
Мэргэжлийн зэргээ ахиулах,
зэргээ хамгаалахад мэргэжлийн
зэрэгт тавигдах нийтлэг,
тусгай шалгуур үзүүлэлтийг
хангаагүй 60 хувьд дундаас
доош үнэлгээ авсан тохиолдолд мэргэжлийн зэрэг
болон өмнө олгосон мэргэжлийн зэргийг олгохгүйгээр шийдвэрлэнэ.
БШУС-ын А/305, А/52-р тоот тушаалыг
үндэслэн боловсруулав.
БАГШ НАРЫН БОЛОВСРУУЛСАН АРГА ЗҮЙН БОЛОВСРУУЛАЛТ.
2014-04-24 Нийтэлсэн Бадамаа
Юмханаар юм хийцгээе.
Юмханаар юм хийцгээе.
2014-04-11 Нийтэлсэн Бадамаа
БАГШ НАРЫН ДУНД ЭХ ХЭЛНИЙ ОЛИМПИАДЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛАВ.
2014-04-01 Эрдэнэт
Багш
нарын дунд эх хэлний
олимпиадыг зохион байгуулж 13 багш оролцсноос
1-р
байр багш Т.Соёлэрдэнэ
2-р
байр багш Г.Өлзийбат
3-р байр багш Ч.Оюунцэцэг
нар тус
тус эзлэв.
Уг уралдааныг
багш С.Ичинноров зохион
байгуулж ивээн тэтгэлээ.
1-р байр багш Т.Соёлэрдэнэ
2-р байр багш Г.Өлзийбат
3-р байр багш
Ч.Оюунцэцэг
ЭХ ХЭЛНИЙ ОЛИМПИАДЫН ДҮН.
¹
|
Áàãø
áà á¿ëýã
|
Авсан
оноо
|
Эзэлсэн
байр
|
|
1.
|
Д.Цэцэгмаа
|
14,2
|
||
2.
|
С.Ичинноров
|
14,7
|
||
3.
|
Ч.Оюунцэцэг
|
16,5
|
III
|
|
4.
|
Д.Рагчаа
|
13,2
|
||
5.
|
Н.Шагдарсүрэн
|
14,7
|
||
6
|
Д.Оюунгэрэл
|
11,7
|
||
7.
|
Б.Мөнхгэрэл
|
12,6
|
||
8.
|
Я.Баярчимэг
|
8
|
||
9.
|
Г.Өлзийбат
|
16,9
|
II
|
|
10.
|
Д.Цэрэнлхам
|
12,1
|
||
11.
|
Б.Дармаа
|
12
|
||
12.
|
Ю.Буянхишиг
|
14,2
|
||
13
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
17,2
|
I
|
Багш нараа гарын доорхи материал ашиглан хийж сурцгаая.
2014 оны 2 сарын 25 Нийтэлсэн Бадамаа
Дэлхийн боловсролын тогтолцоонуудын тухай цуврал-1
Монголын боловсролын салбарт шинэчлэл явагдав уу, эсвэл хямрал нүүрлэв үү?
Аль эсвэл “шинэчлэл” гэдэг нь ерөөсөө эвдэж бусниулахын нэр үү?
Ганц жишээ. Хэдэн жилийн өмнө дунд сургуулийг 12 жилийн тогтолцоонд шилжүүлэхэд монгол хүүхдүүд 6 наснаас сургуульд явах болов. Тухай үед иргэд бидний хүүхэд яагаад ийм эрт сургуульд явах ёстой вэ гэж асуухад шинэчлэгчид ердөө л “дэлхийн жишиг юм аа” гэж хариулж билээ. Харин, дараа нь яагаад ч юм Монголын хөдөөд залуу гэр бүлүүд задарч бусних хачин үзэгдэл газар авсан юм.
Монголын боловсролыг “дэлхийн жишигт”-т нийцүүлж, шинэчилнэ гэж үнэндээ юуг хэлээд байна вэ? Манай шинэчлэгчид үүнийг “даяаршсан боловсрол” буюу “глобал боловсрол”-ын үйл явц гэж хэлдэг. Гэвч Монголын сургууль боловсролын тогтолцоо глобал боловсрол гэх үзлийн төлөө ямар ч их хохирол, золиос гарсан хамаагүй “шинэчлэгдэх” ёстой юу?
Үнэндээ глобал боловсролын үзэл суртал нь олон улсад өрнөсөн нэг хөдөлгөөн юм. Гол санаа нь дэлхийн бүх улс ямар нэг байдлаар боловсролын ижил стандарттай болон хөгжинө хэмээн итгэхэд оршдог ажээ. Гэвч маш сайхан сонсогдох энэ лоозогнол өөрөө асар маргаантайн дээр тийм ч бүрэн цэгцтэй утга санаа агуулдаггүй.
Тухайлбал, энэ нь Монгол шиг жижиг орны хувьд дараах нөхцөлийг үүсдэг байна. Дэлхийн “нэгдмэл жишиг” гэх тэр зүйлд нийцэхийн тулд Монгол улс залуу гэр бүлүүдээ бусниулаад ч болов өөрийгөө зольж, зориулах ёстой. Гэвч ердөө л ийм нэг практик асуулт гардаг: Тэгвэл бодит амьдрал дээр бусад улс орнууд “глобал боловсролын төлөө өөрийгөө золиосолж буй Монгол”-ын төлөө бас өөрийгөө зориулах болов уу? Ер нь ингэх боломж бий юу?
Харамсалтай нь, өнөө үед буурай хөгжилтэй Монгол мэтийн орнуудын хувьд глобал боловсрол нь юугаа ч золиход бэлэн цорын ганц итгэл үнэмшил болон хувирчээ. Чухам энэ шалтгаанаар дэлхийн улс орнуудын боловсролын тогтолцооны тухай орчуулан толилуулж байна.
Энд танилцуулж буй орнууд олон улсын боловсролын харьцуулсан үнэлгээнд шилдэг амжилт үзүүлж яваа ажээ. Гэтэл нэг зүйл хачирхалтай санагдаж болох юм. Тэдгээрийг уншснаар та дэлхийн шилдэг гэгдэж буй тэдгээр үндэстнүүдийн боловсролын бодлого нь хоорондоо эрс ялгарах гайхалтай гэмээр бие даасан онцлогтой болохыг олж харах болно (Орчуулгын эх сурвалжийг жич дор танилцуулав).
Боловсролоо амжилттай хөгжүүлж буй дээрх орнуудын тухай уншснаар тэр улсын тогтолцоо илүү сайн гэж үнэлж, дүгнэхээс илүүтэй бие даасан үндэстнүүд боловсролоо өөрийн замаар амжилттай хөгжүүлж болдог юм байна гэх бодол уншигч танд төрвөл энэ материалыг хүргэж буй зорилго биелэх юм.
Ер нь “дэлхийн жишиг” гэх нэршлийг их болгоомжтой хэрэглэж занших нь зөв юм. Монгол оронд орчин цагийн боловсролын тогтолцоо 100 жилийн өмнө суурь нь тавигдан хөгжжээ. СӨБ, бага, дунд, дээд боловсролын шатлал бүхий энэ тогтолцоо өөрөө универсал (дэлхийн бүх улсад түгээмэл) ажээ. Өнөө цагт Өрнөдийн загварт суурилсан энэ тогтолцооноос гадуур улс орныг дэлхийгээс хайж олно гэдэг тун хэцүү биз ээ.
“ БҮТЭЭЭЛЧ ЧАДВАРЛАГ ТУСЛАХ БАГШ “ ШАЛГАРУУЛАХ
УРАЛДААНЫ ДҮН .
2014 оны 1сарын 20
№
|
Туслах
багшийн нэр
|
Эрхлэгч
|
Арга зүйч
|
т/б
|
Нийт оноо
|
Эзэлсэн
байр
|
Авах оноо
|
40
|
40
|
5
|
45
|
||
1
|
Г.Оюунэрдэнэ
|
23
|
25
|
2,8
|
26,8
|
|
2
|
Д.Ундармаа
|
14
|
20
|
3,1
|
15,1
|
|
3
|
С.Одончимэг
|
16,5
|
17
|
3,3
|
20
|
|
4
|
Д.Алтанцэцэг
|
27
|
24
|
4,1
|
29,6
|
IV
|
5
|
Ц.Өлзийбаяр
|
30,5
|
27,6
|
4,3
|
33,3
|
II
|
6
|
Б.Баярцэнгэл
|
24,5
|
22,8
|
3,7
|
27,3
|
|
7
|
Ш.Мандалмаа
|
30
|
31,7
|
4,7
|
35,5
|
I
|
8
|
П.Азжаргал
|
26,5
|
24
|
4,1
|
29,3
|
V
|
9
|
Ц.Дэлгэрмаа
|
26
|
23
|
3,7
|
28,2
|
|
10
|
Б.Ургамал
|
30
|
26
|
4,2
|
32,2
|
III
|
11
|
Б.Жаргалсайхан
|
26
|
23
|
4,0
|
28,5
|
Давуу тал:
- Зарим багш нар бэлтгэл сайн хангасан.
- Хөнгөн товч үйл ажиллагаа удирдсан.
- ЭХз-ээр хөгжүүлж байна.
Сул тал:
- Агуулга хүндэдсэн байна. Нэг хэсгийг сонгох
- өнгө үзэмж тоо чанарт анхаарах
“Хүүхэд нэг бүрийн хөгжлийн төлөө” гарын авлага
badamaa
Цэцэрлэгийн багш нар гарын авлагатай болжээ.
БШУЯ-наас “Хүүхэд нэг бүрийн хөгжлийн төлөө” нэртэй цэцэрлэгийн багшийн гарын авлага хэвлүүлжээ. Уг гарын авлага нь боловсролын чанар шинэчлэлийн бодлого хаашаа чиглэж байгаа болон хүүхэд нэг бүрийг орхилгүй хөгжүүлж, хичээлдээ дуртай болоход нь юуг анхаарах ёстой талаар ойлголт олгох ажээ. Ингэснээр цэцэрлэгийн багш нар чанарт илүү анхаарч ажиллана гэдэгт гарын авлага бүтээсэн "СӨБ-ын чанарын шинэчлэлийн менежментийн баг"-ийнхан онцолж байна.
Цэцэрлэгийн багшийн гарын авлагыг доорх линкээр орж бүрэн эхээр нь танилцаж болно.
http://www.meds.gov.mn/data/pdf/Kindergarten140105.pdf
“ БҮТЭЭЭЛЧ ЧАДВАРЛАГ ТУСЛАХ БАГШ “ ШАЛГАРУУЛАХ
УРАЛДААНЫ
УДИРДАМЖ.
2014,01,08 Эрдэнэт
Çîðèëãî
“Á¿òýýë÷ чадварлаг
туслах áàãø”- èéã øàëãàðóóëàí òýäíèé
òóðøëàãûã íèéòèéí õ¿ðòýýë
áîëãîõîä îðøèíî.
Зорилт :
v
Туслах бàãø
íàðûí àæëûí àðãà áàðèë, хүүхэд хөгжүүлэх
арга зүйчг äýýøë¿¿ëýõ
ßâàãäàõ
õóãàöàà:
Уралдаан 2014 îíû 01 ñàðûí 16.17 -íû ºäð¿¿äýä ÿâàãäàíà.
Øàëãóóð ¿ç¿¿ëýëò
А. Хөгжөөн
баясгах ажил удирдах-10
Ø
Сэдэв:
“Энгийн хөгжмийн зэмсэг
ашиглан хүүхдийг хөгжүүлэх
нь”. Тухайн бүлгийн хүүхдийн
насны онцлогт тохирсон
сэдэв агуулгыг сонгон зохион
байгуулах
/Хугацаа 10-15
минутаас хэтрэхгүй байх /
Б. Даалгавар 1 .
-10 оноо
Ø
Байгалийн булангийн
тохижилтыг сайжруулах. /Дутуу зүйлийг гүйцээх,
багаж хэрэгслийн тоо чанар, хүрэлцээнд анхаарах/
В. Даалгавар 2. –
20 оноо
Доорхи даалгавраас
аль нэгийг сонгон хийх.
Ø
Энгийн
хөгжмийн зэмсэгийн нэр төрөл тоо
чанарыг сайжруулах
Ø
Туршилт танин мэдэхүйн
булан тохижуулах / элс усны булан иж
бүрнээр хийх/
Ø
Хүүхдэд зөв
дадал хэвшил олгох
хэрэглэгдэхүүн бэлтгэх
Жич: Хүүхдийн осол
аюулгүй байдал , гоо зүй , тоо
чанарт анхаарах
2014 оны 01 сарын 17-ны 13,00 цагт хийсэн хэрэглэгдэхүүн
материал, бүтээлээр
зааланд үзэсгэлэн гарган байрлуулсан
байна
Íèéò
àâàõ îíîî 40
îíîî
Үйл ажиллагаа
удирдан явуулах хуваарь.
- 1 сарын
16-ны өдөр 9,30 минутаас 1-6 бүлгийн туслах
багш нар
- 1 сарын 17-ны өдөр 9,30 миунтаас 7-12 бүлгийн туслах багш нар
Øàãíàл урамшуулал
:
v
Óðàëäààíûã 1-4-ð áàéð ýçë¿¿¿ëæ
өргөмжлөн дурсамж хадгалуулна.
ÁÎËÎÂÑÐÓÓËÑÀÍ ТУСЛАХ БАГШ : С.ОДОНЧИМЭГ
ТУСЛАХ БАГШ НАРЫН
СУРГАЛТЫН
ХУВААРЬ.
2013-12-12
№
|
Явуулах сургалтын чиглэл
|
Хугацаа
|
Удирдан
чиглүүлэгч
|
1.
|
СӨББ-ын
үзэл баримтлал
|
13,00 -14,00
|
Эрхлэгч Д.Хишигжаргал
|
2.
|
Бага
дунд бүлгийн сургалтын хөтөлбөр,үнэлгээний тухай
|
14,00-14,50
|
Арга
зүйч
В.Бадамгарав
|
Завсарлага
|
14,50-15,00
|
||
3.
|
Том
ном хийх арга зүй
Онол
дадлага ажил
|
15,00-17,30
|
Арга
зүйч
В.Бадамгарав
|
Сургалтын явцаас
Том ном
“ХҮҮХДИЙН АХИЦ ХӨГЖЛИЙГ
РУБРИК ҮНЭЛГЭЭГЭЭР ҮНЭЛЭХ
НЬ “ СЭДЭВТ
СУРГАЛТЫН УДИРДАМЖ
2013.12.05
Эрдэнэт
ЗОРИЛГО:
v
Хүүхдийн ахиц
хөгжлийг үнэлэх чадвар
боловсруулах , сайжруулах
v Бүлэг
бүрийн хүүхдийн насны
онцлогт тулгуурлан хөгжил
бүрээр рубрик үнэлгээ хийх арга
зүйн сургалт явуулж дадлага ажил хийх.
v Багш
нарын арга барил, туршлагыг солилцох, онол арга
зүйн мэдлэгийг дээшлүүлэх
ХАМРАХ
ХҮРЭЭ : Нийт багш нар
, туслах багш нар
ХУГАЦАА : 2013 оны
12 сарын 11-12
А.ОНОЛЫН ХЭСЭГ СУРГАЛТ
·
Хэл яриа -Харилцааны хичээлийн
бүтэц зохион байгуулалт
·
Математикийн энгийн
төсөөлөл олгох хичээлийн агуулга
·
Урлал уран сайхны
хөгжлийн уялдаа холбоо
·
Хөдөлгөөн эрүүл
мэнд
·
Хүрээлэн буй
орчны төсөөлөл
Б. ДАДЛАГА АЖИЛ
·
Өдрийн дэглэмийн
боловсруулалт хийх
·
Рубрик 5 баг болон
үйл ажиллагааны чиглэл бүрээр
хийх
ДҮГНЭЛТ
v Шаталсан үнэлгээний
бүтэц, төлөвлөлт
v Сэдвийн агуулга , хичээл хоорондын
уялдаа
v Хүүхдийн ахиц
хөгжлийг ажиглаж дүгнэлт
хийсэн тэмдэглэл
Сургалтын явцаас:
2013 оны 11сарын 27
БАГА БҮЛГИЙН 12-Р САРЫН
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ÒªËªÂ˪ГӨӨ
Хугацаа: 12 сарын 2-5
Сэдэв: Шинэ жилийн баяр
Үйл ажиллагааны чиглэл
|
Бүрэлдэхүүн
|
Хөгжүүлэх чиглэл
|
Агуулга
|
Хугацаа
|
Хэрэглээ, багшийн
дэмжлэг.
|
Тойргийн цаг
|
Ярилцлага
|
Цаг агаар
Мэндчилгээ
Дуу
|
Тухайн өдрийн цаг агаарын
тухай ярих, Өглөөний мэнд
дуу , хөгжимт тоглоом
|
9,10-9,20
|
|
Хөдөлгөөн, эрүүл мэнд
|
Том булчингийн хөгжил :
|
Алхалт
|
-Òîéðãîîð æàãñàõ,
энгийн алхаагаар алхах
-Тэнцвэрээ хадгалан
өвдөг өндөр өргөж
алхах
-Ан амьтан
хөдөлгөөнт тоглоом
|
12/3
|
|
Эрүүл ахуй
|
Эрүүл ахуйн дадал
хэвшил
|
Ариун цэврийн цаасыг
зориулалтын саванд зөв хийх.
|
Өдөр бүр
|
||
Хэл яриа-Харилцаа
|
Аман яриа
|
“Өнхрүүш” үлгэр
|
Үлгэрийн цуврал зургийг
ашиглан ярих ,Үлгэрийн
баатруудыг нэрлэх.
|
12/ 2
|
|
Хүнтэй харилцах харилцаа
|
Тоглоом
“Амьтдын хөдөлгөөн”
|
Үе тэнгийхэнтэйгээ тоглоомоо
хамтарч тоглох
|
Өдөр бүр
|
||
Байгаль, нийгмийн орчны талаархи төсөөлөл
|
Хүрээлэн буй орчноо таних
|
Зугаалга
Гацуур мод
|
Цаг агаарын байдал ажиглаж
ярилцах
Гацуур модны онцлог шинж
|
Өдөр бүр
|
|
Математикийн энгийн төсөөлөл
|
Математикийн мэдлэг
|
Тоолол
Хэлбэр дүрс
|
Олон ба нэгийн
тухай ойлголтыг сэргээн санах
Гурвалжин дүрс
|
12/4
|
|
Урлал, уран сайхан
|
Урлаг уран сайхан
|
Дуу
шүлэг
үлгэр
|
Амьтдын дуу
чимээг сонсон дуурайн дуугарах
Амьтдын хөдөлгөөнийг дуурайн
хийх
Дэлдэн туулай
дуу
Ан амьтан шүлэг
|
12/5
|
|
Дүрслэх урлаг
|
Баримал
“Туулай”
|
Шаврыг бөөрөнхийлөх, зууван болгож
туулай хийх
|
12/6
|
||
Тойргийн цаг
|
Хаалт
|
Барих үйл ажиллагаа
|
Туулай аргачлалын
дагуу барих:
ü Шаврыг таслах, цувих, бөөрөнхийлөх холбох
|
16,30-17,00
|
Зөвхөн 1-р цэцэрлэгийн багш нарт зориулав. Дээрхи загварыг ажиглан өөрсдийн хувилбарыг боловсруулан 11 сарын 29 ЗАНА дээр оруулж ирж бүлэг бүрээр хэлэлцүүлэг зохион байгуулж дүгнэлт хийнэ. Багш нар 13,00 цагт цугларах .
ÁÀÃØ ÍÀÐÛÍ ÄÓÍÄ ÇÎÕÈÎÃÄÎÕ “
ÓÐ ×ÀÄÂÀÐ-2013
“ ÓÐÀËÄÀАН
2013-10-22 Ýðäýíýò
Çîðèëãî:
v
Áàãø
íàðûí үйл
ажиллагааны àæëûí àðãà
áàðèë, çààõ àðãà
óð ÷àäâàðûã äýýøë¿¿ëýõ .
v
Áàãø
íàð áèå áèåíýýñýý õàðèëöàí ñóðàëöàõ
v Àéìãèéí óð
÷àäâàðò îðîëöîõ áàãøèéã ñîíãîí øàëãàðóóëàõ, àìæèëòòàé áýëòãýõ .
Уралдааны үе
шат, хугацаа :
v
1-р шатны ур ÷àäâàðûí
õè÷ýýë 11 ñàðûí 12-13 ºäð¿¿äýä
v Эхний 3 байранд орсон
багш нарын үйл ажиллагаа зохион
байгуулсан бичлэгийг 11 сарын 15 дотор БГ-т СД дээр бичиж хүргүүлэх.
Үйл ажиллагааны зохион байгуулалт:
v
Үйл ажиллагаа удирдах уралдаанд бүх
багш нар оролцоно.
v
Багш нар 1-2
өдрийн
өмнө хичээл заах
бүлэг , сэдвээ сонгоно.
Үйл
ажиллагааг дүгнэх:
Багш нарын зохион
байгуулсан үйл ажиллагааг дараах
шалгуур үзүүлэлтээр
үнэлнэ.
v
Хүүхдийг идэвхижүүлж, сэдэл төрүүлсэн
байдал
v
Үйл ажилагааны агуулга арга
зүйг сонгосон байдал
v
Хүүхдийн хэрэгцээ
сонирхолд нийцүүлж мэдлэг
бүтээлгэж буй байдал
v
Сургалтын хэрэглэгдэхүүнийг хэрэглэсэн байдал
v
Багшийн
заах арга харилцааны
чадвар
v
Үйл ажиллагаанд үнэлгээ хийсэн байдал
¯ç¿¿ëýëò á¿ðèéã 0-5 îíîîãîîð
ä¿ãíýíý. Íèéò àâàõ îíîî 30 îíîî
Уралдааны
санхүүжилт :
Óðàëäààíûã 1-3-ð áàéð
ýçë¿¿¿ëж өргөмжлөл, сарын
урамшуулалаар шагнана
Багш нарын ур чадварын уралдааны дүн
I байранд Áàãø Г.Өлзийбат
II байранд багш Д.Цэрэнлхам
III байранд багш Ю.Буянхишиг ,Д.Цэцэгмаа нар ýçëýâ.
2013 оны ур чадварын аварга багш Г.Өлзийбат
ÁÀÃØ
ÍÀÐÛÍ ÄÓÍÄ ÇÎÕÈÎÃÄÎÕ “
ØÈËÄÝÃ ÈËÒÃÝË-2013” ØÀËÃÀÐÓÓËÀÕ ÓÐÀËÄÀÀÍÛ ÓÄÈÐÄÀÌÆ
2013.09.29
Ýðäýíýò
Çîðèëãî:
v
Áàãø
íàðûí ñóäàëãààíû àæëûí àðãà áàðèëûã
äýýøë¿¿ëýõ, èëòãýë áè÷èõ ÷àäâàðûã ñàéæðóóëàí áàãøèéí
àæëûã ¿íýëýí óðàìøóóëàõ.
v
Áàãø
íàð áèå áèåíýýñýý õàðèëöàí
ñóðàëöàõ
v
Àéìãèéí
ñóðãàí õ¿ì¿¿æ¿¿ëýõ óíøëàãàä îðîëöîõ
áàãøèéã ñîíãîí øàëãàðóóëàõ, àìæèëòòàé áýëòãýõ .
Åðºíõèé ñýäýâ: "Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх
сургалтын технологи, арга зүй"
ßâàãäàõ
õóãàöàà:
ü
Èëòãýëèéн Word дээр бичсэн
хэсгийг иж бүрэн болгоод 2013 îíû 10 ñàðûí 03 -íû ºглөө 9,00 цагт õóðààëãàæ, илтгэх хэсгийг
Power
point бичиж 10 ñàðûí
04
–íû
ºäºð 13.00 öàãò õàìãààëíà.
Ä¿ãíýõ ¿ç¿¿ëýëò
1.
Шинэлэг үзэл санаа ба
онол, арга зүй
-Онолтой
уялдуулсан байдал -5 оноо
-Асуудлыг
шийдвэрлэх арга, аргачлалыг
сонгосон байдал -5 оноо
-Судалгааны
мэдээлэл цуглуулж боловсруулсан байдал -5 оноо
2. Практик хэрэглээ -5 оноо
3. Илтгэлийн бүтэц -5 оноо
4. Хэл найруулга -5 оноо
5. Илтгэх чадвар -10 оноо
Íèéò àâàõ îíîî 40 îíîî
Øàãíàëûí õýëáýð :
Óðàëäààíûã 2 ¿å
øàòààð óðàìøóóëíà.
ü
Öýöýðëýãèéí
õýìæýýíä 1-3 áàéð ýçë¿¿ëæ ºðãºìæëºë
“ ÑÕÓ-2013
“ ØÀËÃÀÐÓÓËÀÕ
ÓÐÀËÄÀÀÍÛ Ä¯ÃÍÝËÒ .
2013-2014
îíû õè÷ýýëèéí æèëèéí
áàãø íàðûí äóíä
çîõèîí áàéãóóëñàí øèëäýã
èëòãýë øàëãàðóóëàõ óðàëäààíûã “Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх сургалтын технологи ,арга зүй “ ñýäâèéí äîîð
ÿâóóëëàà. Íèéò 13
áàãøààñ 10 áàãø îðîëöñîí.
1.
|
С.Ичинноров
|
25.5
|
III
|
2.
|
Ч.Оюунцэцэг
|
26
|
II
|
3.
|
Н.Шагдарсүрэн
|
23
|
|
4.
|
Д.Оюунгэрэл
|
13.5
|
|
5.
|
С.Атараа
|
10.5
|
|
6.
|
Г.Өлзийбат
|
24
|
|
7.
|
Д.Цэрэнлхам
|
18
|
|
8.
|
Б.Дармаа
|
12
|
|
9.
|
Ю.Буянхишиг
|
16.5
|
|
10.
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
30.5
|
I
|
ü I байранд Áàãø Т.Соёлэрдэнэ
ü II байранд багш Ч.Оюунцэцэг
ü III байранд багш С.Ичинноров нар ýçëýâ.
2013-2014
ÎÍÛ ÕÈ×ÝÝËÈÉÍ ÆÈËÈÉÍ ÇÀÍ – ÈÉÍ
¯ÉË
ÀÆÈËËÀÃÀÀÍÛ ÒªËªÂ˪êª.
2013.09.24 Эрдэнэт
№
|
Зорилтыг хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа
|
Хугацаа
|
Хариуцах эзэн
|
А.
|
·
Бүлэг дүүргэлтийг
зохион байгуулж , үйлчилгээний хүртээмж, хамран
сургалтыг
нэмэгдүүлж ажиллах
|
||
1.
|
Бүлэг
дүүргэлтийн хэмжээг хангаж, зохион байгуулалтыг хийж бүртгэлд хяналт
тавих ажиллах
|
Жилийн турш
|
Арга зүйч
Багш нар
|
2.
|
Хамран сургах
тойргийн судалгаа гаргах .
|
9,5 сард
|
Багш нар
|
3.
|
Цэцэрлэгт
хамрагдаагүй хүүхдэд
ээлжийн бүлгийн сургалт зохион байгуулах
|
3,4 сард
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
4.
|
СӨБ цуврал
нэвтрүүлэгт радио сургалт
зохион байгуулах
|
7 хоног бүр
|
Багш
нар
|
5.
|
Бүлгүүдийн
эцэг эхэд зөвлөгөө
өгөх, сургалт явуулж санал авч үйл
ажиллагаандаа хэрэгжүүлж ажиллах
|
9,5-р сард
|
Арга зүйч
|
6.
|
Орхон цогцолбор
сургуультай хамтран ажиллах,
эцэг эхчүүдэд сургалт зохион явуулах
|
5 сард
|
Арга зүйч
|
7.
|
Багш, эцэг эх хүүхдэд зориулсан www.davalgaa.mn нээлттэй вэбсайтыг ашиглан өөрсдийн үйл ажиллагааг сурталчилах,
нийтийн хүртээл болгох, мэдээ мэдээлэл авах, ашиглах /Itsetserleg.blogspot.com/хаягийг
тогтмол ажиллуулах
|
Жилийн турш
|
Арга зүйч
Хөгжмийн багш
Багш нар
|
Б.
|
·
Багшийн хөгжлийг
дэмжин хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх сургалтын шинэ
арга туршлагаас суралцан мэдээлэл технологийг
өргөн ашиглан сан
бүрдүүлэх
|
||
8
|
Шинээр
гарсан хууль дүрмийг уншиж судлах ,хэрэгжүүлэх, хэлэлцүүлэг
хийх үр
дүнг тооцох/А/266,305,287,293/
|
9,1 сар
|
Арга зүйч багш нар
|
9
|
Багш бүр өөрийн
гарааны нөхцлөө тодорхойлох , ажил дүгнэх
журам боловсруулах
|
10/15дотор
|
Арга зүйч
|
10
|
Багш нар сургалтын болон үйл
ажиллагааны туршлагын урын сан бүрдүүлэх, боловсролын технологийн санд
бүртгүүлэх
|
Жилийн турш
|
В.Бадамгарав
|
11
|
Хүүхэд
бүрийг хөгжүүлэх чиглэлээр ярилцлага,сургалт,арга туршлага солилцох
|
Улиралд
|
Багш
нар
|
12
|
СХУ-ын
1,2-р шат
|
10 сард
|
Н.Шагдарсүрэн
|
13
|
Ур чадварын уралдаан -2013 зохион байгуулах
|
11 сард
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
14
|
Эх хэлний олимпиад
|
3 сард
|
С.Ичинноров
|
15
|
Төвлөрсөн сургалтанд багш нарыг
хамруулах
|
Тухай бүрд
|
В.Бадамгарав
|
16
|
Ìýðãýæëèéí çýðýã
àõèóëàõ áàãø íàðûí
ìàòåðèàë á¿ðä¿¿ëýõ, хамгаалах, шагналд
тодорхойлох
|
11,1 сард
|
БНЗ
|
17
|
Туслах багш нарын
сургалт . Ажлын байрны тохижилт, ур
чадварын уралдаан
|
2 сард
|
С.Одончимэг
|
18
|
Ажлын
байранд комьпютер дээр
ажиллах чадвараа сайжруулах өөрсдийн үйл
ажиллагааг эцэг эхэд
веб хаягаар суртачилах
|
Хувиарын дагуу сар
бүр
|
Багш нар
|
19
|
Багш нарын баяр
угтсан цуврал ажлууд:
ü -Гар
бөмбөгийн тэмцээн
ü -Ном гарын авлага, эмхэтгэл
бэлдэх
|
1-р
сад
|
Арга зүйч
|
20
|
ЗАНА-ыг олон
арга хэлбэрээр зохион
байгуулах
ü Хичээлийн
судалгаа хийх
ü Сургалт
зохион байгуулах
ü Туршлага
солилцох
ü Суртчилах
ü Ярилцлага
хэлэлцүүлэг хийх
|
Сар бүр
|
Арга зүйч
|
В.
|
·
Хүүхдийн мэдлэг чадварыг ахицаар
үнэлж, хүүхэд бүрийн
авьяасыг жигд хөгжүүлэн,
-Ном- Авьяас” хөтөлбөр
хэрэгжүүлэн үр дүнг
тооцох
|
||
21
|
Хүүхдийн гарааны нөхцлийг
тодорхойлох,үнэлгээний аргачлалыг
боловсронгуй болгох:
ü Хэлэлцүүлэг хийх
ü Сургалт
зохион байгуулах
ü
Туршлага судлах
|
9-10 сард
|
Арга зүйч
багш нар
|
22
|
Сургалтын хөтөлбөрийг хэрэгжүүлж үр
дүнг тооцох
|
Жилдээ
|
Багш нар
|
23
|
Хүүхдийн авьяасыг
хөгжүүлэх дугуйланг хичээллүүлэх
ü Тайлангийн
явцыг суртачилах
ü Тайлан тавих
|
Жилийн турш
|
Багш нар
|
24
|
Бүлэг
бүрийн онцлог хэлэлцүүлэг,үзүүлэх ажил
ü Хүүхдийн хөгжил
ü
Бүлгийн тохижилт
ü
Үзүүлэх хичээл
ü
Бүлэг сэдвийн
тайлан
ü Бүтээлч ажил
ü Санал хүсэлт
|
1,2,3,4 -р
сар
|
Арга зүйч
|
25
|
Өөрийн цэцэрлэгийн
нэрэмжит энгийн хөгжмийн
зэмсгийн “Олуулаа хөгжимдье” сэдэвт уралдаан бүх цэцэрлэгүүдийг хамруулан
зохион байгуулах
|
4 сард
|
Бэлтгэл ЗАН
Д.Цэрэнлхам
Т.Соёлэрдэнэ
|
26
|
“Хаврын баяр” цэнгээнт
бүжгийн наадам
|
4-5 сард
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
27
|
“Баримлын шавраар
гайхамшигийг урлахуй “ уралдаан
|
5 сард
|
С.Атараа
|
28
|
Номын
булангаа баяжуулах -Аавуудын,ээжүүдийн өдөр тэмдэглэх хамтарч ном хийх
|
11,3-р сард
|
Ч.Оюунцэцэг
Бага ЗАН
|
29
|
Номын
дэлгүүр,номын сантай танилцуулах аялал зохион байгуулах
|
10,4 сар
|
Ахлах бэлтгэл
бүлгийн багш
|
30
|
“Ном
хамгаалах 5 өдөр “ явуулж бүх номыг сэлбэх ашиглалтыг сайжруулах
|
1 сард
|
Д.Үлдэх од
|
31
|
“Үлгэрийн
баатар амилсан нь”жүжигчилсэн тоглолтыг
бүх бүлгийн хүүхдүүд,эцэг эхийг оролцуулан насны ангилалаар зохион
байгуулах/
øèíý æèëèéí ºã뺺ëºã/
|
12 сар
|
Г.Өлзийбат
Ахлах ЗАН
|
32
|
Уран
хөдөлгөөнт гимнастикийн тэмцээн/Өглөөний гимнастикийн чанар/
|
3 сар
|
Д.Рагчаа
Дунд ЗАН
|
33
|
“Áè ìîíãîë
õ¿í “ öàãààí
ñàðûí ºã뺺ëºã
|
2 сард
|
Ю.Буянхишиг
Б.Мөнхгэрэл
|
34
|
Áèäíèé ñàéõàí
ýýæ¿¿ä ºã뺺ëºã
|
3 сард
|
Т.Соёлэрдэнэ
Д.Цэцэгмаа
|
35
|
Õ¿¿õäèéí
áîëîí áýëòãýë á¿ëãèéí òºãñºëòèéí áàÿðûí
ºã뺺ëºã
|
5 сард
|
Бэлтгэл бүлгийн багш
|
36
|
Ном хөтөлбөрийн
хүрээнд хүүхэлдэйн театрт
үлгэрийн баатруудын жүжигчилсэн тоглолт
үзэх
|
10,1,4 сард
|
Багш нар
|
Г.
|
·
Багшийн ёс зүйн хэм хэмжээг
сахин мөрдөж багш
нарын хувийн
соёлыг
дээшлүүлэх
|
||
37
|
Багшийн харилцаа, хувийн соёл , ёс зүй, хүүхэд нэг
бүрийг хөгжүүлж буй ажлын талаар
эцэг эх хамт олноос
сэтгэл ханамжийн судалгаа
авч дүгнэлт хийх
|
Улирал бүр
|
Арга зүйч
|
38
|
“Зөв харилцаа,эерэг уур амьсгал”сургалт
|
Улиралд 1 удаа
|
Арга зүйч
|
39
|
Эцэг эхийн санал гомдолгүй
ажиллах
|
Өдөр бүр
|
Багш нар
|
41
|
“Бусдаас
ялгагдах миний имиж төрх” сэдвийн доор
багш бүр харилцаа, хувийн ариун цэвэр, хувцаслалтанд анхаарч ажиллан өөртөө дүгнэлт
хийж хичээлийн жилийн
төгсгөлд тайлан тавих
|
Жилийн турш
|
Багш нар
|
Д.
|
Бусад ажил
|
||
43.
|
Баримт бичгийг
архивт хүлээг авах, бичиг
баримтын хадгалалт хөтлөлтийг
сайжруулах
|
6 сард
|
Арга зүйч
|
44
|
Цаг үеийн болон өдөр
тутмын төлөвлөгөө, тайлан
гаргаж хүргүүлэх
|
Тухай бүрд
|
Арга зүйч
|
ТӨЛӨВЛӨСӨН АРГА
ЗҮЙЧ : В.БАДАМГАРАВ
Багш нар Улаанбаатар хотод сургалтанд хамрагдаж туршлага судлав.
2013 оны 4 сар.
Багш нарын баяр. 2012
багш Н.Шагдарсүрэн БТА болов.
2012 оны ур чадварын аварга багш Т.Соёлэрдэнэ
ЗАНА
Сэдэв: Эцэг эхэд ижил бүлгийн багш нар үйл ажиллагаа явуулж санал дүгнэлт авч багш нарын хичээлд судалгаа дүгнэлт хийх
Багшлах боловсон хүчин
¹
|
Áàãø íàðûí íýð
|
Òºãññºí îí
|
Áîëîâñðîëûí
çýðýã
|
1.
|
Ä.Õèøèãæàðãàë
|
1989 –ÖÁÑ . 1994-ÓÁÈÑ
2002-ÒÇÓÕÒ . 2006-ÌÓÁÈÑ
|
Ìàãèñòð
|
2.
|
Â.Áàäàìãàðàâ
|
1992 –ÖÁÑ. 2006-ÌÓÁÈÑ-ѪÁÑ
2009 îí Õ¿ì¿¿íëýã
|
Ìàãèñòð
|
3.
|
Т.Соёлэрдэнэ
|
1990-ЦБС, 1997-СХУК, 2000-МУИС
|
Магистр
|
4.
|
Б.Мөнхгэрэл
|
1992-ЦБС, 2002-СӨБС,2011-ХУИС
|
Магистр
|
5.
|
Ñ.È÷èííîðîâ
|
1999-СХУÊ
|
Áàêàëàâаð
|
6.
|
×.Îþóíöýöýã
|
1993-ÖÁÑ 2007-ѪÁÑ
|
Áàêàëàâаð
|
7.
|
Ã.ªëçèéáàò
|
1991-ÖÁÑ 2008-ѪÁÑ
|
Áàêàëàâаð
|
8.
|
Ä.Öýðýíëõàì
|
2008-ѪÁÑ
|
Áàêàëàâаð
|
9.
|
Þ.Áóÿíõèøèã
|
2009-ѪÁÑ
|
Áàêàëàâаð
|
10.
|
Ö.Öýöýãìàà
|
2010-ѪÁÑ
|
Áàêàëàâаð
|
11.
|
Д.Нямсүрэн
|
2011-МУБИС
|
Áàêàëàâаð
|
12.
|
С.Атараа
|
2006-МУБИС
|
Áàêàëàâаð
|
13.
|
Б. Дармаа
|
1989-ЦБС
|
Диплом
|
14.
|
Í.Øàãäàðñ¿ðýí
|
1984 - ÖÁÑ
|
Диплом
|
15.
|
Ä.Îþóíãýðýë
|
1993- ÖÁÑ
|
Диплом
|
Багш нарын бүрэлдэхүүн -2011 он
Багш нарын
бүрэлдэхүүн-2012 он
Харилцан
суралцья : Багш
нар ЗАНА-ыг удирдан явуулж
бие биэнээсээ өөрийн ажлын
арга туршлагаа хуваалцан
ажиллав.
No comments:
Post a Comment